hemma igen,

hejhopps..
Nu är jag hemma i Gävle igen.. Tåget var försenat så missade bussen så jag passade på att sätta mig lite vid datan här.
Ska snart röra mig o ladda på telefonen så jag kan ringa runt till lite folk, måste köpa cigg med är super röksugen.
Blir att åka hem till MIG i andersberg o sova hemma själv ;O första gången jag sover själv på några månader så kommer kännas lite weird... menmen.
Körde igår och idag med syster. Har aldrig kört såbra som jag har gjort nu. Saker jag inte vågat eller kunnat gjort tidigare greja jag  superbra nu! finns bara en förklaring på det, o det e att svåger fanns med oss..
Så nu jäklar är det bara och köra som bara den så jag har kortet innan jag flyttar till Göteborg.
Jaja, orkar inte skriva så mycket mer . .
Hadegött allesammans !
/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0