Idag så har...

Shoohejsan!
Idag åkte vi in till stora city i Hudik haha, Tess klippte sig o det blev supersnyggt! ^^
Efter det så kika vi runt lite på några affärer, finns inte så många så hittade inget jag ville ha.. ;O Så vi gick o keka en macka på Jambo istället. Mycket gott (: Sen gick vi och la oss vid en brygga vid havet o sola litegranna innan vi tog bussen tillbaks till Iggesund där vi solade lite mer haha.. lite färg har jag fått nu iaf (:
Senare så gick vi till affären för att handlade nå mat o äta, jag köpte någon köttbit medans Tess köpte en sallad på Pizzerian. Därinne fanns det spelautomater o Tess stoppade in 16kr typ o fick nå bonus grejs o bad mig välja en symbol som visade sig ge henne 500 kr ;D så hon ska bjuda mig på inträdet i Lördag när Kristet utseende spelar ;D skoj ^^
Hursomhelst gick vi iaf hem till henne igen, satt oss ute o åt våran mat.. Min köttbit va vidrig men jaa.. mysigt va det iaf haha ^^
Nu är vi iaf inne efter en heldag ute i solen.. Jag sitter och väntar på att Pussycat dolls ska börja ;P
Imorgon åker jag iaf till syster. Hon bad mig komma och då gör jag självklart det.. Min syster är mitt allt, så behöver hon mig så är jag där! thats it!

jaja nu orkar jag inte skriva något mer.
Hadegött allesammans .
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0