Miiiisååååmmar.. (;

Halloj everyone.. ;P
Lyckades inte hålla mig undan datan denna gång, va lixom bara tvungen att skriva ett litet blogginlägg ;P
Är somsagt hos syster och ska fira midsommar här men blir nog ingen dans runt midsommarstången iaf haha.
Men ska iaf försöka få min syster att vi ska plocka blommor och göra en varsin midsommarkrans att ha på skallen höhö, lite barn ska man väl fortfarande få vara (;  Kanske till o med lägger ut en bild på d sen ;P
Senare ska vi iväg till eva-britt och Arne (Jonas föräldrar) och keka o troligtvis om det inte börjar regna spela lite kubb ;P skojskoj.. eh get real ärligt så brukar jag inte äns fira midsommar känns lixom inte riktigt som mig. Men ah e ju enda svenskt vi i sverige egentligen riktigt har så är väl tvungen. . helst när man är här på landet :P

jaja, nu har jag inge mer alls att skriva så får väl önska er alla en glad Midsommar (;
Hadegött allesammans!
Puss.
/Bellaaa.


 Ta en snaps, ät sill o dansa runt en snopp medans ni sjunger små grodorna.. jäääh... bara Sverige man kan göra d utan att bli kallas galen.. höhö ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0