skönt..

Shoohejsan!
 Är kvar hos Tess, ingen aning när jag ska hem o har ingenting som direkt väntar mig där heller bortsett från massa skit.
Så frustrerad angående flytten. Inte fått tag på lägenhet än, har iofs inte ansträngt oss att ringa runt eller mejla dom på blocket heller så det är väl inte så konstigt. Jag ska iaf ta tag i det. Ringa runt o så.. Antingen väntar jag tills jag kommer tillbaks till Gävle så Maria är med eller så kikar jag runt o mailar o så på egenhand medans jag är kvar här.
Måste ta tag i Csn med, o medicingrejs o massa annat... Mycket som måste göras innan jag flyttar, kan inte direkt bara packa in allt i en flyttbil o dra som många andra. Den turen har jag inte. Helst inte när människor jag behöver ha kontakt med är sjuka eller på semester. strul...  Vet iaf att jag kommer ha en inkomst när jag flyttar så det är bra, o Maria ska väl kika runt hon med efter arbete snart.. men hon säger att det fixas lätt för chefen hennes hjälper henne så litar på d (:
Hursomhelst jätteskönt att vara här i Iggesund hos Tess. Haft jättetrevligt hela tiden.
Idag kom två vänner till henne över en stund, o när dom åkte så köpte vi oss en varsin glass o satt i solen resten av dagen. superskönt... brände dock sönder ena axeln litegranna ;/ men sånt som händer, inte så värst farligt iaf -..
o nu ikväll gick vi o köpte lite Jordgubbar o kex som vi kekade framför teven (: mumsigt värre ^^
jaja finns inte så mycket  mer o skriva.. ska Kika runt lite på annat innan Tess har duschat klart.
hadegött allesammans !
/Bellaaa.


 Mums ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0