topp vs bott.

hm skulle ju iofs göra det här på söndagar men hade lixom ingen möjlighet till det då, så det för bli nu ist ;P
Bättre sent en aldrig (;



Topp 5. +

1. Komma bort från Gävle, träffa Tess o Syster <3
2. Att syster tog det bra o förstog när jag berätta om flytten till Göteborg.
3. Att jag börjat övningskört igen, o d går super (:
4. Att jag kommer få lite extra pengar (:
5. Har fått färg, inte mkt men lite iaf ;P

Botten 5. -

1. Att få se min syster lida så mkt. mitt hjärta går i bitar varje gång att höra henne gråta.
2. Att mina nära&kära mår skit, och jag känner mig totalt maktlös.
3. Att ingenting går riktigt framåt i flytten till Göteborg. Snällaa hjälp tack !
4. Utgången med tess i lördags, kristet va kasst.. hade trott d skulle va bättre, stor besvikelse.
5. Att jag inte är ett dugg ekonomisk ;/ o att det regnar ute ;( blääääh...


Yes, det va de . .
intressant va ?:P haha..
Puss.
/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0