åka till syster..

hejhopps!
Märks att jag vart ute om dagarna, för har fått skapligt med färg faktiskt.. o Tess med ! hihi ^^

Va lite smått obehaligt igår.. Jag berättade tidigare för Tess att låtar med Eddie Meduza fick mig att tänka väldigt mycket på min svåger Jonas som gick bort i en olycka i Mars..
Många timmar senare efter jag berättat det så gjorde vi den där musiklistan som jag la in igår. Och då kom frågan hur kommer din dag se ut imorgon eller nå liknande, jag hoppade till en låt och då kom en låt med eddie upp.. Tess har runt 700 låtar och kanske tre låtar med honom.. anledningen varför jag tyckte det va lite obehagligt är för att jag ska hem till min syster idag. Visst kan det vara en slump men eftersom jag tror mycket på andar och sånt så.. jaa...

Ja somsagt så sitter jag hemma hos Tessie och väntar på att systeryster ska höra av sig för hon ska hämta upp mig här i Iggesund. Troligtvis blir det jag som kör hem vilken känns lite läskigt då jag inte har kört sen i början av mars.. Känns som jag har tappat allt. Ska även fråga om vi kan skjutsa tess till hennes mamma, är inte så långt men eftersom Tess bröt fotleden för ett tag sen så har hon fortfarande ont. hursomhelst så kommer jag bli ännu mer nervös över att ha Tess i bilen.. haha hur ska detta gå lixom? förhoppningsvis så krockar vi inte.
Ska vara hos syster tills på Lördag, får se vad vi hittar på. tror inte det blir så mycket, men det gör inget. Vill bara finnas där för henne.. Ska berätta om det här att jag ska flytta till Göteborg också. Det tar emot att säga det, men jag måste ju.

nääe nu får det räcka med blogg.
Skriver mer om någon dag.
ha det fint allesammans !
/Bellaaa.



Kommentarer
Postat av: Evelina you know how =)

hej darling =)

Hoppas allt ät väl med dig :)

så du har skaffat dig en blogg vah :) hehe

Glömde o höra av mig,´vart ganska mycket med skolanoch så :S

men det vore kul o göra nått i sommar =)

aja hoppas du har det bäst

love yah

// Evelina <3

2008-06-07 @ 00:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0