Jag bryr mig inte, så skrik!

JAG BRYR MIG INTE!!! - Betyder faktiskt ibland att jag kunde inte ha brytt mig mer..
Tänk om du endå var en jävla idiot, ful som fan o lukta svett hela fuckin tiden...


Vissa saker i livet kan man verkligen inte vara så säker på som man är.
Det är dom sakerna man alltid förlorar, det man alltid tror kommer finnas kvar föralltid.
Det man aldrig tror ska gå sönder är det som gör det först. 
Gå framåt, håll huvudet högt o se aldrig tillbaks. "time to move on" ..
Tänk inte på dagarna före, försök inte  påverka framtiden.
Njut av Nuet!
Lyssna på dina kärlekslåtar ffs, im glad that im not your type.
So don't bother i'll be fine.. I promise you wont ever see me cry.


Nu får det faktiskt lov att hända något, jag blir galen! sticker förfan iväg själv någonstans.
tattuerar mitt egna namn i min panna, snor kungens jävla krona.
Något .. hallååååå.... äventyr nu tack!
SPONTANA ROLIGA MÄNNISKOR SÖKES!
Jag är så frustrerad på allt så jag bara vill ställa mig rakt upp o ner o SKRIKA !!
Skrik fääääckers, SKRIIIIK! .
Jag bryr mig inte, så skrik!








Christina Aguilera- Mercy on me

Kommentarer
Postat av: Anonym

-Skriker&vrålar-

2008-06-25 @ 00:33:34
Postat av: Svar till

haha bra det, skrik på förfan ;P

2008-06-25 @ 01:38:51
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0