panik....

Shuuuu fääääckers !
Är i Gävle igen, kom hem igår..
Åkte hem till mig o va där enstund, paniken av att vara själv kom igen, ringde Maria och åkte ner till stan för att träffa henne, vi gick o keka. Likadant som kvällen närmade sig så närmade sig paniken. Pulsen slog i rekordfart, Halsen började dunka igen, tummen och huvudet likaså.. Paniken kom ännu mer med tanka på att jag skulle sova själv...
Ringde Andreas och frågade om jag fick sova hos honom, det gick inte.. Kände att det var dags att svälja den enorma klumpen i halsen, bita ihop o ta bussen hem till ensamheten. Bröt ihop totalt, tårarna forsade .. Ringde tessie berättade allt, tårarna forsade ännu mer... Fick svårt att andas, sa hejdå.. All luft ur lägenheten var som den försvann. fick ingen luft alls... Såg lösningen o tog den... smääärta... Behövde den.
Till slut tog tårarna slut, paniken försvann mer o mer.. La mig o tittade på teve, minns inte nå..
Låg vaken tills sex imorse då jag äntligen lyckades somna.

Jag klarar inte att vara stark längre, klarar inte att hålla allt inom mig.
Jag är rädd.. Äckligt rädd... och enda tryggheten är borta, det skrämmer mig ännu mer. . .

Dagen idag har vart mycket bättre iaf!
Vaknade av att tessie skickade ett mess, vi pratade i telen en stund.
Gjorde mig ordning o mamma hämtade mig, vi åkte till Maria, mamma köpte hennes data o sen kekade vi.
Efter det så har jag vart med Evelina hela dagen, så sjukt skönt.. Ingen panik alls... första dagen på länge nu.
O nu sitter jag här hemma hos Picky, länge sen jag var här nu faktiskt.
Ihelgen så är det planerat att jag egentligen skulle till syster igen, men ärligt så klarar jag nog inte det.
Var även meningen att kanske dra iväg på en Göteborg resan men den lär väl knappast bli av . jaja något hittas alltid på iaf. Något kul.. måste det.
Skriver mer lite senare.
/Bellaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0