Säg inte hur..

Skillnaden mellan dig o mig är att jag var villig att ge allt och lite till.. hundra procent minst...
Medans du inte äns kunde vänta på att jag skulle göra det.



Säg inte saker du inte menar till mig, gör det bara inte.
Säg inte hur speciell jag är,  säg inte hur vacker jag är, säg inte att jag inte är som alla andra, säg inte att du saknar mig, säg inte att du älskar mig, säg inte att jag ska somna i din famn där någon annan iaf kommer ligga imorgon.
Säg det inte, för du menar det inte !
Du kommer säga hur speciell hon är imorgon, hur vacker hon är, hur hon inte är som alla andra, hur du saknar henne, hur du älskar henne, hur du vill att hon ska somna i din famn.
Så slösa inte din tid på mig, kom inte med dina lögner.. För jag vill inte höra dom.



Skulle jag ha vart speciell för dig så skulle du skickat blommor o skrikit ut det för världen, skulle jag vart så vacker så skulle du aldrig titta åt någon annan,  skulle jag inte vart som alla andra skulle du ha tagit min hand o gått genom staden. Skulle du ha saknat mig så skulle du stå utanför min balkong o sjunga,  säg inte att du älskar mig för då skulle du kämpat för mig. Säg inte att jag ska ligga i din famn för hade du velat det så hade jag redan legat där. .

Ge någon annan dina lögner, för jag vill inte ha dom, dom gör mig bara förbannad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0