Vi är vackrast vi är bäst...

Vaknade av den där jävla mobilen imorse igen! urk... Måste verkligen fundera på att byta meddelande signal.. Vaknar livrädd när jag hör hur det skrålar ut AIK AIK VI ÄR VACKRAST VI ÄR BÄST VI ÄR DOM SOM VINNER MEST! .. ;
Huvudvärk till tusen, vill inte ta nå mer huvudvärkstabletter heller. Vet ju att det är allt omkring mig som orsakar d, stressen och frustrationen . .  Alla har rätt att må dåligt MEN det finns en gräns när det påverkar viktiga saker man ska göra. Blir galen för jag får inget gjort. inget händer... Måste anstränga mig mer, och får väl lov att försöka styra upp allt själv, tillsvidare iaf.
Gäller bara att tänka positivt och hoppas på det bästa, med allt...
Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra, men måste nog åka hem till min mor och hämta massa kläder jag lämnade där för någon vecka sen. . kanske även lyckas hämta min kamera med som hon vägrade lämna översist.
 nääe, nu får det vara slutskrivet förtillfället.
Puss.

/Bellaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0