03:26

Nu sitter man här inatten igen dårå, börjar bli en dålig vana som jag måste vänja mig av med.
Glömde berätta tidigare att Picky har köpt två sköldpaddor idag som han redan har hunnit byta namn på typ hundra gånger haha, sist jag kollade så hette dom thaia och muslima, men vet inte nu haha ^^
Picky lagade även nå supergod mat idag, sjukligt gott så åt så mycket så jag höll på att spricka haha.
Ikväll har jag pratat med Korab i telefon i typ två timmar, helt sjukt att skriva det i bloggen men han är mer en värd att stå med då han verkligen har fått mig att tänka på annat plus att han har samma sjukahumor som mig haha.
När jag flyttar ner till Göteborg så kommer han lätt bli min bästavän då det redan känns som vi kännt varandra hela livet haha ^^
Men tänker fortfarande på dig ska du veta. Inte lika mycket men fortfarande alldeles för mycket ;/
Nääe nu ska jag fixa iordning lite saker innan jag ska gå och lägga mig, ska ju trots allt upp rätt tidigt imorgon för att hjälpa mormor.
Så godnatt på er.
Puss
/Bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0