bloggvärde (;

Våra bästa år är en galen serie.. och hur mer galen den blir desto mer tittar man på den, haha sjukt ;P
Jag har hållt på att kikat runt på tatueringar så mycket så jag är alldeles yr, kan ju lixom inte bestämma mig för vad jag ska ha för något.
Har alltid tänkt på Skorpionzodiken på skulderbladet eftersom jag är skorpion men efter ha kikat runt som en dåre på tattoos och inte hittat något av det som jag tycker skulle vara snyggt på mig så blir jag lite tveksam.
Vill även tattuera in  "Amor vincit omnia et nos cedamus amori.."  som är latin och betyder "Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken" i någon shysst skrivstil runt armen, men tror inte jag vill göra det som första tattuering. Menmen får fortsätta kolla runt är ju inte förän nästa vecka den är tänkt att göras iaf så och hur det en blir så är det ju ett minne (;

Var faktiskt in tidigare idag och läste någons blogg och hittade någon sida där man kunde kika hur mycket äns blogg var värd eller något sådant, min var iaf värd 47 544 kr , haha lite såndär onödig men rolig fakta (:
vill du kanske kika själv hur mycket din är värd så är adressen dit http://www.bloggvarde.se/ 
Så tar dig en titt om du är lika uttråkad som jag var haha (;

jadu, nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva mer så då låter jag bli och skriver mer senare ist haha (;
/Bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0