fredag.

Så äckligt skönt att Gnaget vann igår, vi ägde hela matchen ! ^^
Nu är vi med i matchen igen, och jag har en stark känsla av att guldet kommer hamna där det hör hemma... (;

Sov hemma hos mamma inatt dårå,  2ndra dagen utan Marias soffa haha, känns hemskt juh ;/
Men idag så hämtar hon upp mig efter hon har slutat jobbet o då jävlar ska vi hitta på nå bus (:
Imorgon är det crousing också, då blir det Maria och troligtvis Ellen, och det va ett bra tag sen man såg henne, så det ska bli skoj ^^ Blir dock nyktert som vanligt för min del, kan nog likabra att bli nykterist på heltid , eller nej tar tillbaks det..  haha (:
Skulle ju egentligen kunna ta bara en cider eller nå nu på lördag, men jag känner ju mig själv och vet att det inte slutar med en, utan att det blir ett X antal fler, tills kontot e tomt typ haha, så då känns det nog smartast att låta bli(:
Jag är som jag är berusad jämt så egentligen kvittar det, har lixom roligt ändå (;

Maria kom över en sväng igår på kvällen för ta en cigg, vi satt och prata om saker vi gjorde på fyllan osv när vi var yngre, haha pinsamt juh, hur man var egentligen..
Tänker man tillbaks på den person jag var då och den person jag är idag så kan man se en radikal förändring!
Det är som två helt skilda individer, och tacka gudarna för det, för den osäkra lilla tjej jag var då som kämpade så hårt över att bli accepterad ska stanna i mitt förflutna och aldrig mer komma fram.
Mitt liv har förändrats grymt mycket genom åren, jag har fått kämpa mycket, men den största kampen var att kunna hitta mig själv och kampen att inte glömma bort vem jag är och vad jag vill.

Jaja, allt för nu, nu blir det att sätta sig isolen o försöka få lite färg (:
Skriver nog mer senare.
puss
/Bellaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0