känslosmoothie.

När jag äntligen har lite lugn och ro omkring mig så jag kan skriva blogg så har jag hjärnsläpp istället så jag inte har en aning om vad jag ska skriva om.
Den här grejen att formulera och skriva ner hur man känner har aldrig vart min grej riktigt..
Hur mår man egentligen när alla känslor är ihop blandade med varandra? 
Har man rätt att måbra när någon man älskar mår så hemskt dåligt?
Har man rätt att både sörja men samtidigt kunna skratta?
Jag är som en jävla smoothie just nu känner jag, en känslosmoothie.
Tryckt ner alla möjliga känslor i en mixer, låter den köra tills allt är ihopblandat i någon konstig smörja.
mycket knas som rör sig i mitt huvud just nu, mycket tankar om flytten, familjen, vänner och det förflutna.
Känner mig bra störd och förvirrad, och samtidigt pressad att skriva lite här få ut det jag känner som jag egentligen inte har en aning om vad det är, så egentligen kanske jag borde låta bli? men endå..
Tomt men ändå så fullt.
nej likabra och lägga alla tankar och funderingar på en hög bland alltannat som har skjutits upp.

/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0