lila nagellack grejar allt ;P

Such a beautiful girl Walking down the street . .

Idag har det vart en riktig softa dag, åkte hem till mor o lillebror där även min lilla systerson var (min gudson) (; , satt mig ute på altan och försökte bättra på brännan min lite haha ..
Gick över till Petra o snacka lite skit.. hon klippte min lugg också som hade blivit skapligt lång, o så räddade hon min nagelförlänging som gick knas på fyllan med hör o häpna chock lila nagellack haha (; rätt snyggt faktiskt, inne med starka färger (;
Fick äntligen in pengar idag ;D
så imorgon drar jag iväg till  iggesund till min älskade Hunkinna Tess o drar ut på krogen (: är nå hårdrocksgrejs där så ska dit o roocka riktigt med min babe ^^

jaja var allt från mig, nu ska min mor ha datorn.
Skriver väl nå mer imorgon, kanske även med lite bilder ? (;
pusshej.<

/Bellaaa.

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

Duuu kan ge dig FAN på att vi ska ha roligt i morgon min Porrizz.. älskar dig! :) pussas

2008-05-30 @ 22:26:21
URL: http://bigblue.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0