måndag

hejhopp!
Crusingen i lördags blev lite knas. Va inte meningen att jag skulle dricka mer en 1cider men mer blev det, blir man bjuden så blir man haha.. så blev rätt skapligt full iaf, Maria vann på en spelautomat iaf också värt att nämna (;
Jag o Maria gick o skulle keka på Max och självklart skulle jag börja flörta med någon snygging som jobbade där ikassan haha, va inte direkt så diskret jag e, klädde fan av han med blicken hahaa .. så typiskt mig (;
Söndagen var ju bara en riktig segdag, tog en siesta på några timmar innan jag åkte hem till Picky.
Han blekte mitt hår med Mood som har kommit tillbaks (: höhö.^^
Sen blev det lite småtjafs mellan han och mig men det löste vi snabbt idag.

Nee usch känner mig riktigt skum ikroppen just nu, sliten typ, fryser o småskakar..
Får nog ta o keka något nu och se om det kanske blir lite bättre då.
Kommer nog ett till blogginlägg rätt snart ska ni se (;

Puss
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0