mycket hemskt väder

hejhopp!
Igår blev det storstädning för mig.. Inte vart hemma pålänge så har inte orkat brytt mig men igår så låg jag nästan och skrubbade golvet haha, tvättade även typ alla mina kläder och det är rätt mycket det, allt tog väl kanske fem-sex timmar för min lilla 1a och ändå så tycker jag att det behövs städas mer haha, ska vara typ kliniskt vettu (;
Hursomhelst så kom Maria och hämtade mig typ runt ett på natten så jag slapp sova där i ghettot, har ju lixom inte sovit själv sedan Jonas gick bort och det är snart två månader sen. Vi åkte iaf runt litegranna på stan innan vi åkte hem till henne och sov.
Idag så har vi vart iväg med Stefan en sväng på Köpis. Hittade nå supertuffa skor eller ja healers eller vad det heter, skor med nå hjul under iaf haha . Ska lätt köpa såna när jag får pengar, typ barn som har dom men jag har  barnasinnet kvar och är faktiskt en busig tonåring framtills november haha ^^
Efter Köpis åkte vi till Marias pappa för att lämna tillbaks hans bil och hämta en limpa cigg, sen åkte vi till Marias jobb för att keka lite mat höhö, innan vi slutligen åkte hem till Maria igen där jag är nu. Sitter här i hennes säng medans hon ligger bredvid och sover.
Hemskt väder ute, har fanimej vart snöblandat regn.. i mitten av Maj! ;O hemskt.
Så har lixom ingen aning om vad jag ska hitta på, känner mig bara knas idag och superkänslig. Skulle kunna börja gråta eller skrika närsomhelst känns det som, är så förvirrad och tänker så mycket på allt just nu, försöker förtränga saker och tänka på annat men det slutar att allt blir en enda jäkla smörja.
Måste börja ta tag i saker o ting snart, funkar inte att skjuta upp saker som jag har gjort, helst inte när det rör sig om känslor och saker som har hänt som jag måste bearbeta inte förtränga, snart kommer allt påengång istället och då kan det sluta i kaos.
nääe har inget mer och skriva just nu, har iofs inget och göra heller men det löser sig säkert. teven finns ju alltid hehe ;P

Ha en härlig dag i regnet allesammans! (:
/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0