onsdag

hejhopp!
Var med addepadde igårkväll, va typ superlänge sen..
Sov över , o imorse så rörde jag mig mot picky som  är sjuk, stackarn ;/
 Har kekat och tittat på våra bästa år haha, den där serien blir ju bara sjukare o sjukare men ändå så fortsätter man titta på den, helt otroligt egentligen :P
Idag så ska jag vara med trogna vapendragaren Maria, får se vad vi hittar på för skoj, hade tänkt att vi skulle ta en promenix i boulongen men det undviker jag helst när vädret e som det är, småregn o kyligt, buuua ..

måste bara få ner att hade någon gjort så det hände något illa med bebis så hade jag föraktat ALLA som var inblandade på något sätt i livet och från graven!! , vissa vet då verkligen hur man "ställer upp" på varandra.. herregud!

jaa finns väl inget mer vettigt o skriva, vilket det aldrig gör, haha .. helt otroligt att det finns tokar som er som orkar läsa massa ointressant skit som jag skriver ;P
Men någongång så ska jag väl även få ner lite av mina knäppa ideér o tankar ;P
Men nu är det slutskrivet.
ha en bra onsdag allesammans (:
/Bellaaa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0