Sol! ^^


Hipphuuuraaaj, idag är det sol ute! ^^ , helt underbart, den försvann ju inågra dagar men nu e den tillbaks (:
Idag blir det att umgås med min trogna vapendragare Maria höhö (:
Ska iväg till några bekanta på, hm ja.. ingen aning just nu vad vi ska hitta på haha, men något blir det alltid.
Kanske grilla? vem vet :P
Blir nog iaf att dom dricker och jag tittar på, haha hemskt att vara nykter isådana tillfällen, men vafan bättre än att bara sitta hemma :P
Maria skulle inte dricka så mkt iaf, så det är positivt (:

men nu ska jag göra mig ordning och plocka ihop lite saker innan jag ska till bussen (:
Hoppas alla får en trevlig dag dårå! (:


/Bella.


image4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0