arabisk magdans (;

Jag, Mikkis och Picky har shaajkat loss ikväll  (;
Arabisk magdans vettni, superskoj haha ^^
Lite småkrångligt bara men man lär sig fort, snart är vi på elitnivå haha ;P


Bara för att jag har tråkigt så svarar jag på sånt här ;P

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var med någonannans Pojkvän haha ;P
2. Jag lyssnar på... arabmusik just nu haha ;P
3. Jag pratar...  alldeles för mkt, så människors öron borde blöda haha.
4. Jag tycker om...  Familj, vänner, AIK, kramar, o Nötter ;P
5. Min bästa vän är/var... ÄR Tess, Picky o Maria
6. Min första riktiga kyss... Oj, ärligt så minns jag inte ;S
8. Jag avskyr när folk frågar...  intressen o shit, enbart drygt. o alla sexfrågor. ;/
9. Kärleken är... rätt överskattat.. rätt jobbigt o plågsamt.. men rätt fint med ^^
11. Jag gillar att...  Shoppa, va med vänner, och hitta på skojigasaker (:
12. Jag kommer aldrig att... man ska aldrig säga aldrig ;P
13. Jag är hemligt förälskad i... skulle jag säga det så är det ju inte hemligt längre ;P
14. Sist jag grät var... Idag... när massa förflutet togs upp.
15. Min mobiltelefon är... superviktig för mig, o jag vet inte om jag skulle klara mig utan den .
16. När jag vaknar på morgonen... är jag super röksugen. ;/
17. Innan jag går och lägger mig... Tar nattblosset o ett glas vatten.
18. Just nu tänker jag på... Att jag är röksugen. . .
19. Bebisar är... är supersöta o något jag måste ha i framtiden.
20. Idag har jag... vart på möte, promenixat, vart med vänner o dansat ^^
21. I kväll ska jag... det är kväll o ska försöka sova snart.
22. I morgon kommer jag... bli galen om jag inte har fått nå pengar.
23. Jag vill verkligen... hitta lägenhet i Göteborg, att det ska hända galna roliga saker o att alla i min närhet ska måbra.



hm ja, det va det d...
Nu ska jag ta en cigg o slappa lite framför teven innan jag försöker sova.
här bjuder jag på en bild på mig sen jag var i Solna o var lite sur på Jimi haha (;
Nattinatt.
Pussheejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0