02:55,



Klockan är 02:55 och jag börjar faktiskt bli lite trött..
Men eftersom jag även är lite uttråkad och inte har något att göra så tänkte jag kladda ner ett inlägg till innan läggdags.
Har suttit och kikat på lägenheter i Göteborg, ska ladda på mobilen och ringa runt lite.. Är ju viktigt att få tag på en lägenhet snart, tycker iaf jag.
hm vad ska jag mer skriva om då. Min blogg är knas och seriöst förstår jag inte att så många orkar läsa den :P haha.
Kan iaf meddela att när jag var i Kista så provade jag en klänning på Ginatricot som jag har spanat in litegrann tidigare, blev helt kär och ville verkligen ha den, men ja det hade strulat till sig med pengar och kunde inte låna av Maria heller så var tvungen att gå därifrån utan den ;/ hemskt. bara o hoppas att den finns kvar här i Gävle.
Tur endå att jag inte lånade nå mer pengar, redan skyldig Maria och Ellen litegranna.. Men tillsammans så är det inte äns femhundra så det är lugnt, klarar mig endå, när mina pengar väl kommer haha ;P
näe usch känns som att om någon jävel skulle jiddra med mig nu så skulle jag kasta en citron i deras öga haha .. ^^
måste dricka ett glas saft nu känner jag ;P , och likabra o ta nattblosset med så jag kommer i säng någongång.
Kom precis på att jag har nå möte imorgon med, hoo.
aja näe godnatt på riktigt den här gången allesammans .
hoppas ett monster hoppar ur era garderober och försöker keka upp er haha (;
Pöööss.
/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0