jag bryr mig inte,

Nääe, självklart så blir inte jag trött heller, så tänkte skriva massa strunt här o hoppas att jag tröttar ut mig själv.
dum som jag är så tröck jag i mig två mackor såhär sent, o gillar inte att äta på kvällen o nu är jag apmätt ;/
jaja dumt och klaga när barn svälter i Afrika.
suttit och blivit irriterad över hur killar är så sjukt sexfixerade och verkligen verkar tro att man skulle ha sex med dom bara sådär... shit dream on.. "åh min tjej vill inte ha sex med mig så jag måste faktiskt vara med någon annan, va gör man annars... är du intresserad" .. IDIOT. om sex är så sjukt viktigt för dig o din tjej nu absolut inte vill ha det så får du väl göra slut och skaffa dig någon som vill det, man är för fuck inte otrogen! fuckin loser . . usch hata såna .
Tänkt på att hur mycket jag har tröttnat på Stockholm, helst sen jag var där iveckan..
Alltid tyckt superbra om Stockholm, alltid sagt att jag ska flytta dit osv, men nu känns det bara som att jag överskattat staden totalt . . Den senaste tiden så har jag känt att Stockholm inte ger mig något mer, visst Jimi bor där o AIK finns där, det har väl vart den enda.. Men sen Jimis feting diss iveckan så finns det bara AIK kvar som lockar mig, o visst att AIK äger mitt hjärta så är inte det tillräckligt för att kunna åka ner ofta eller allra minst flytta dit.  Somsagt har tappat lusten totalt för Stockholm och efter Jimi tydligen inte vill träffa mig nå så finner jag ingen anledning att åka dit. visst så kommer jag åka dit någongång igen men inget jag prioriterar direkt. 
Imorgon så hoppas jag på sol, så jag kan ta en skön promenad och bättra på brännan litegrann. Hoppas även på att mina jävla pengar kommer... Hade ringt telebanken om jag hade haft pengar på telen men det har jag ju inte, o internetdosan har jag inte med mig så får vänta tills imorgonbitti för att veta. Får ju iaf röka Pickys vidriga menthol cigg sålänge. 
och imorgon måste jag försöka komma upp i tid så jag kan gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna.
åh, jag vill knäppa massa kort men känner mig som nr.1 på topp fulast listan. urk.. 
o inte hämtat hem digitalkameran från mamma än heller. tokigt värre. 
när jag väl har gjort det så ska jag ta kort på allt möjligt skit.
hm, undra vart Maria har tagit vägen förresten, hon slutade jobbet kl 23 men inte kommit ut på msn en, lite skumt hon som är så msnbesatt ;/ 
jaja, nu ska jag väl kika vidare litegrann på massa skit, ta en äcklig menthol cigg o ett glas funlight- wildberries och FÖRSÖKA sova. Önska mig lycka till med det eller ge mig nå starkt jävla piller.
 orkar inte äns läsa igenom den här smörjan så det är nog mycket som är felstavat och inte hör ihop alls. men guess what ? JAG BRYR MIG INTE. (; haha ..
nightinight.

/ Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0