tatatataaaa..

Skulle kunna svälja allt och säga att det du sa inte gjorde mig illa men det gjorde det.
En hemsk del av mitt förflutna och du valde att skratta och ta det som ett skämt.
Du sjönk rejält i mina ögon, tragiskt men sant.
Men vemfan mår på topp psykiskt egentligen? Du påstår att jag inte har så mycket och tänka på att jag inte kan ha gått igenom så värst mkt.. shit .. Hur fan kan man vara så blind? Försök lära känna mig och försök att lyssna istället för att skratta bort det istället! Då kanske du skulle förstå. För ärligt nog så kan jag inte förstå mig på dig, har du blivit sårad så hemskt för dig men det finns det fler som har blivit. tusen fler gånger en dig och tusen gånger värre en dig som endå inte känner att dom måste såra andra och påstå sig vara en sån fin människa !  "Tjejer gillar killar som behandlar dom som skit" Jaa, troligtvis så gör vi det,. för jag fall ju förihelvete för DIG! 
Men tack o lov så försvinner mer och mer tankar om dig för varje dag som går,  och snart hoppas jag att det inte finns nå tankar alls kvar som rör sig om dig, den dagen ska jag fira stort!

Jag vill att du ska se mig fast jag inte är där...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0