det tycker du..

sömnproblem till tusen, kikar runt på massa strunt.. ett desperat försök att bli trötter haha.
Har ännu mer sug att hitta på något mer roligt efter den här helgen, vill åka utomlands och bara släppa loss och ha det superkul. Vill till Grekland igen, helt otroligt vackert land, vill iofs till Italien med, men skulle nog bli alldeles yr och svimma av alla hunkar överallt haha ^^
 minst två resor ska det bli iår, en helst nu isommar, någonstans i Europa.. Och i höst/vinter någonstans med Jimi, om nörden fortfarande är på med det ;P annars får jag väl helt enkelt åka med någon annan (;
Men utomlands MÅSTE jag iaf, thats it!

Var morsdag idag med, var faktiskt så artig så jag skickade iväg ett sms till min kära mor och önskade henne en fin dag, mer en så får hon inte, mer en så har hon inte förtjänat. hemskt och säga men så är det. Det är min storasyster som har vart som min mamma genom åren. Visst Elisabeth gav mig livet men det är Ramona som har fått mig att vilja leva med den kärlek, uppfostran och uppmuntran hon har gett mig. Finns ingen som har ställt upp så mycket som min storasyster har gjort för mig, så därför älskar jag henne överallt annat, jag skulle gå genom eld och vatten för henne. Vi systrar håller ihop genom alla tider.  <3

åh är så shoppingsugen men ska inte shoppa något förän på tisdag, känns som en evighet tills dess juh.. ska ju tattuera mig somsagt också . antingen den här veckan eller nästa, får se hur det blir, har nästan bestämt mig vad jag ska göra nu. Så kommer väl lägga ut en bild på den senare (;
Påtal om bilder så fick det mig att tänka på att jag måste åka ut till min kära mor och hämta min kamera som hon låna, förhoppningsvis så är den hel och inte såld. men man vet ju aldrig, likabra att göra det så fort som möjligt nu när man har pengar så om den skulle vara borta eller nå att man kan köpa en ny.


"Kvinnor skaffar piercings, tatueringar, föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar, avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer, sprutar in silikon på alla möjliga ställen, dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn, går i högklackat varje dag och gör hål i öronen... Och så kan dom inte ta den i röven, FÖR ATT DET GÖR ONT!!! "

haha tyckte det va sådär klockrent roligt så var tvungen att skriva det här ;P
nääe nu ska jag ta ett glas funlight saft innan jag kryper ner isängen och åtminstone försöker sova.
godnatt på er alla !
/Bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0