våran humor är roligare en din humor ;)

Hallådär alla idioter som hellre sitter o läser min sjuka blogg ist för att vara ute i solen ;)
Nu sitter jag här i marias säng medans hon ligger ihoprullad med täcket o ser skapligt trött ut.
Hon gillar nog inte att jag väcker henne så tidigt om dagarna hah, men det kommer jag fortsätta med ändå (:
Idag när vi har orkat ta oss ikragen så ska vi ut på en promenad dårå, kanske svänga in på någon affär med o bara kanske shoppa något roligt, känner ju lixom att jag behöver det, och är värd d. haha (:
Hm, sen så kanske man unnar sig en god glass o sätter sig någonstans o kedjeröker, helst bredvid någon annan så dom blir passivarökare, varför ska dom komma undan våran rök när vi inte kommer undan alla domhär satans ciggaretterna som säljs överallt? haha, bra resonerat va? ;)
Har vi tur så kanske vi även ser dom jättelika bajskorvarna som har promenerat runt i Gävle idag, skulle ju lixom vara skitkul att snacka med dom.. hahahahaha (:



här kommer några av mina och mina vänners sköna kommentarer höhö ^^
enjoy. (;



Maria säger: Skulle du vilja ha en sån där ahlgrensbilar dator?
Bella säger: Ne, då skulle ju folk tro att jag var en Tjockis..
hahahahaha... bara vi två :P

Jag berättar för Picky att jag blundar o inte vill veta min vikt när jag stog på vågen på sjukhuset.
Picky säger: Men skratta dom inte åt dig då?
Bella säger allvarligt: Nee, dom får inte skratta åt mig, Jag e ju överviktig !
hahahaha, så sjukt klockrent ^^



Jag nämner något om sex...
Maria säger: Va äcklig du är..
Bella säger: är jag äcklig? det e inte jag som har massa avklippta tånaglar på mitt nattbord ..
hahahahahahahahahaaha ^^


Maria vaknar upp o går emot toaletten.
Bella säger: Nu måste du skaffa doftspray maria...
hhahahahahahahaha . ^^


Ja, nu räcker det med våra sköna kommentarer, har du något problem med det..
Ring Insider ;)
PUSS.
/Bella


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0