vilka problem bella har ^^

Ibland så är jag riktigt puckad.
Köpte ett annat silvershampoo för ett tag sen, som är typ dubbelt så starkt som det jag använde förut och det jag använde förr var jag ändå tvungen att vara försiktig med och inte ha i förlänge och för ofta för då blev jag lixom lite lillahårig och kritvit iskallen.
Ja, hursomhelst iaf så har jag inte vågat använt det där jävla shampoot förän häromdagen haha, kladdade i det o skyndade mig som en tok att skölja ur det, hann redan då ge effekt och håret blev lite vitare.
Och för ungefär en halvtimme sen så duschade jag och ville inte använda slut på Pickys shampoo o balsam så dum som jag är så tog jag silvershampoot igen, o jaa nu sitter jag här VIThårig med lillaslingor ;S
Ibland så lyckas jag rätt rejält söörni, hemskt.
och snart ska jag ner på stan och träffa Maria och gå runt o se ut som jag gör ihuvudet, menmen ska nog gå med huvudet upp iaf, inte alla som lyckas bli såhär porrstjärnsvit iskallen (; höhö ^^
Måste fixa hairextension snart med, bara mikkis hör av sig och säger att hon har tid någongång ;P
Och så måste jag fixa naglarna dom ser helt mongo ut, Manikyr o nagelförlängning nu tack!
eftersom jag ändå håller på så jag kan ju även tillägga att jag måste fixa min bränna snart med, solen får titta fram riktigt snart för inte vill jag springa till solariumet nu i maj e.
haha, Vilka problem jag har va? (;

jaja nu har hela dagen gått typ, Maria borde vara lite småtokig på mig eftersom jag aldrig kan bestämma mig med bussar o shit, och för att jag e så otroligt glömsk höhö ^^
så det är likabra att jag börjar plocka ihop alla mina prylar och kläder och börjar titta efter vilken buss jag ska ta (:

hadebäst allesammans! (:
/Bellaaa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra kväll! =)

2008-05-14 @ 18:35:52
URL: http://lindafunde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0