20års kris! :P

Haha ojoj vilken kväll det blev igår. haha.
Jag tog tåget till Gävle för jag skulle umgås med Picky.
Han hade tänkt ha hemmafest men som vanligt var folk upptagen med sitt haha.
Så trots att jag inte hade någon lust så drog vi ut på bilagan, och det blev rätt kul :P

Haha.. däremot så kan jag erkänna att jag börjar hamna i 20års kris för jag släpade med mig en kille som är något yngre än mig, några år sådär hem till Picky .. haha.. hjääääälp!

Sen så betedde jag mig som jag vore sexton igen haha och hm vi behöver inte gå in mer på det men det va skoj :P

haha rolig men riktigt flummig kväll/natt.
ah det var skönt helt enkelt, känner mig aningen bortgjord och ber till gud att det inte blir något skvaller-maraton här i Gävle nu haha.

Jag är astrött.
Knappt sovit något och är bra sliten.
Är hemma hos Picky medans han är och lämnar av en person och hämtar upp något annat haha.
Han skulle komma hem runt halv sju så då blir det krubb.
Kyckling och potatisklyftor. mumsi ^^

Hm jaa nu ska jag ta och chilla litegranna.
Skriver mer senare för jag tog ju med mig min älskade laptop ;D

Ciao!

Vi är så sexiga jag och Picky haha.. (;


Kommentarer
Postat av: Lise

hahaha trevlig kris som smyger sig på!



Yes vi har åtminstone en skorpion för tillfället :) och ja, rätt fränt om det är ens stjärntecken! :D

2008-11-16 @ 01:59:32
URL: http://lostelite.blogg.se/
Postat av: maria

fin blogg :)

2008-11-16 @ 12:04:11
URL: http://askojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0