Bellaaaaa....

Ja då var man "hemma" igen då..
Kommer hit går upp på övervåningen och upptäcker att det är iskallt! Min syster, idiot som hon är har stängt av elementet.
Säkert så hon skulle spara in på elen som endå har minskat sen jag flyttade hit, ja IDIOT somsagt!
Så nu känner jag mig som en snögubbe igen fyfan. .

Hursomhelst så har jag haft väldigt trevligt i Gävle hehe..
Sov dock enda till typ FYRA idag så är inte ett dugg trött. hmhmhm...

Måste iallafall säga det att det som skrivs i min blogg är helt upp till mig och jag väljer vad jag vill och inte vill skriva.
Det underbara med yttrandefrihet ni vet (;
Ville bara påpeka det :P


Jaja nu kommer jag inte på något mer att skriva och mina fingrar håller på att frysa till is så nu ska jag krypa ner under täcket och glo på en film.

Hörs imorgon.
Puss..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jaha vad kul , har det varit lugnt då i helgen eller blev den helgalen.

Jag har bara tagit det lugnt i helgen & myst med min sambo.

Bara varit hemma.

KRAM

2008-11-17 @ 01:25:01
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Meuf

Hej, letar du efter en bra, smart och billig julklapp.



Kika in på våran blogg och beställ Zipholder.



MVH Marlen & Elin

2008-11-17 @ 10:12:25
URL: http://meuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0