Frukost rockar!

Godmorgon allesammans!
Har ni sovit bra? :)

Själv så har jag för tredje dagen orkat gjort frukost, helt otroligt. :P
Men det är verkligen sant att frukost är dagens viktigaste måltid för så mycket som jag lyckats plugga utan att tappa koncentrationen dom här tre dagarna har jag nog aldrig gjort.

Iofs så låg jag och pratade i telen eller var ute på msn största delen av kvällen igår vilket jag inte borde ha gjort påtanke på att jag har tyskaprov idag klockan 13.oo . hua, hur ska detta gå?
Men jag har nog lärt mig mer än vad jag tror och förhoppningsvis får jag ett godkänt på provet. Det är tyska grammatiken som jag tycker är komplicerad o att alla småsaker som stor bokstav kan ha sådan betydelse.

Ikväll drar jag iväg till Gävle också och kommer vara tvungen att ta med mig skolböcker och laptopen så jag kan plugga vilket jag även MÅSTE göra.
Lördagen däremot är en pluggfridag då jag har min 20årsfest, Ni mina vänner kommer väl? :)

Nej nu är det dags att ta tag i tyskan igen.
Hörs mer senare.
tschüs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0