II . . do you wanna be my enemy? . . II

oj va seg jag var när alarmet ringde imorse.
Snoozade den fan till typ halv 12.. hahaha .. lyckat.

Promenerade till skolan där jag fick veta att vi ska analysera en konflikt som vi väljer själva.
Blev superglad för då kan jag analysera andra världskriget. Det är "mitt" krig det haha.
Alltid vart fascinerad av det. En av dom första grejer jag någonsin började läsa om faktiskt.
Jag är en levande faktabok om det kriget.
Minns att min historialärare var så häpen över det.
Jag kunde mer än honom, när någon i klassen frågade något så kliade han säg i huvudet o kollade på mig och sa "Bella vet du svaret på det" o klart som fan jag gjorde :P
Så det ska bli kul. Fast egentligen borde jag ju välja något annat som jag inte kan men whatafuck.

Idag så ska jag ta tag och plugga litegranna.
Göra alla uppgifter som krävs i tyskan och sen läsa lite samhäll.
jaja..
Vi hörs senare!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0