Jag har blivit en mästerkock ;)

Shuuhejsan!
Jag har precis lagat mat och det blev superlyckat ^^

Gjorde kyckling i ugnen. Gjorde ett snitt i kycklingen och på slutet fyllde jag den med skinka och fetaost det blev grymt gott.
Damn im good (; haha..

Dom flesta av dom killar jag har haft skulle svimma om dom visste att jag börjat tycka det är grymt roligt att laga mat plus att jag faktiskt är duktig på det. :P Inte direkt något intresse jag har haft tidigare, men saker förändras och likaså människor ;)

Lyckades göra klart novellen också på typ en kvart, den blev faktiskt rätt bra :)
Så skickade in den och nu väntar jag på att höra vad min lärare tyckte.

Nu ska jag plugga tyska, har ju prov imorgon och jag kan inte direkt sådär jättemycket.
Men jag lär mig, imorgon blir det MVG haha ;) nejdå.. ett G räcker gott och väl för mig påtanke på hur lite jag har pluggat.

jajust ja, idag kom även något exlusivt kort hem ibrevlådan.
Någonting om att jag är en speciellgäst sen jag bodde på Sheraton så nu är jag visst speciell och får massa erbjudanden och sånt på olika hotell mm runt om i världen. Lite nice :P
Kortet är faktiskt väldigt flaschigt också, med mitt namn på och så står det "preferred Guest" på det haha, flukkert ^^

Nej nu är det plugga som gäller.
Hörs mer senare.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

och inte nog med det, maten låter frukansvärt GOD! :D

2008-11-26 @ 18:08:45
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha eller hur ;)

2008-11-26 @ 21:45:50
URL: http://josefinckh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0