Lars du rockar! ..

Ojoj vad det är mycket hat riktat mot Lars i idol då.
Varannan blogg jag går in och läser på skriver om hans "sätt" . .

Jag däremot står fast vid att jag verkligen älskar hans unika röst och hans personlighet.
Första gången jag hörde han sjunga Bob dylans låt rös jag .. Och när han sjöng sin egen låt så fall tårarna ner.
Han sjunger med hela hjärtat så det berör mig enda in i själen.
Sverige behöver någon som honom.

Att han är arrogant osv kan jag visserligen förstå att många kan tycka..
MEN vänder en arrogant människa om för att hjälpa en blind man ut medans andra springer?

Han bjuder på sig själv och varje låt han får gör han till sin egen.
Han förändras inte för andra utan går sin egen väg.
Lars är någon som många borde se upp till istället för att kasta skit på.

Jag hoppas verkligen inte att han vinner idol.
Jag köper aldrig skivor MEN den dagen hans platta ska släppas så kommer jag stå först i kön för att köpa den..

För Lars Eriksson är det bästa som någonsin kommer komma ut ur idol oavsett vad alla andra tycker..



Antal cigg för dagen :
 två.. weeej, im good (;







Kommentarer
Postat av: Sabina

två cigg idag :) du är duktig! absolut de har du rätt i. 3 cigg jämfört med ett paket är inget!! man kan om man bara vill! du har en jätte fin blogg!! hoppas det är okej att jag länkar till dig?

2008-11-07 @ 23:25:21
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Emelie

cool design :)

2008-11-07 @ 23:30:45
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0