shoppingtur i Hudiksvall.

Hejsanhoppsan allesammans! :)

Jag vart i stan med Tessie, fikat på jambo o kikat lite i affärer.
Köpte en parfym som luktar underbart och den var sjukt billig.
Fizzy by Alyssa Ashley heter den. Kommer nog bli en av mina favoriter tror jag.
Köpte även en liten väska från Hm och lite smycken :) Smycken är en tjejs bästa vän vettni :P
En mascara o så Solo så man håller koll på vad som är trendigt haha (;

Hade hursomhelst supertrevligt med Tessie.
Hoppas verkligen att hon lyckas komma på min fest på lördag.
Vill ju ha min vackra Hunkinna där <3

Nu ska jag sätta igång och plugga, har ju inte gjort det på hela dagen och måste verkligen.
Frågan är hur det ska gå då jag är så himla trött. Men någonting ska jag nog få gjort iallafall.

Hörs mer senare.
Puss.





Kommentarer
Postat av: Anniizz

Jag har också köpt öhängen till vänster.

2008-11-25 @ 18:51:35
URL: http://dicembergirl.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Ja verkligen, Dylan är unik! Underbart gitarrhalsband förresten, vart har du hittat det? :)

2008-12-02 @ 12:00:53
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0