Tack pappa för att du vart frånvarande.

Hejhopps!
Det blev visst inte så att jag kom hem igår utan sov istället över hos min syster Diana i Gävle.
Däremot blev resan lite katastrof då min andra syster som jag bor hos helt plötsligt skulle åka hem igen mitt i natten trots vi hade lovat våra systersöner att stanna.

Blev en massa bråk och hon åkte iväg o sista vi hörde var att hon mumlade "nu kan ni fortsätta snacka skit om mig"
Hemskt och säga men min syster har blivit som våran mamma, vilket nog är den hemskaste diss man någonsin kan få.
Nog om det, vill egentligen inte smutskasta min egen familj MEN igår hade hon mer fittig attityd än någonsin.
Jag stannade iallafall kvar för jag skulle aldrig kunna svika Josef och Johannes (mina systersöner) .

Idag så har jag vart med Mikkis och vi har suttit på tågstationen från typ 17.00 till mitt tåg gick 21.15 haha.
Spelar egentligen ingen roll vart jag är med Mikkis vi har lika roligt iallafall :P

Idag var det även farsdag.
Trots att jag och min "pappa" inte har någon kontakt knappt så försökte jag iallafall ringa men det blev inget svar.
Skickade ett sms men inget svar på det heller, men det är ju som vanligt.
Vad säger man egentligen till en pappa som aldrig har funnits där på farsdag?
"Grattis pappa för att du vart frånvarande hela mitt liv?" för något annat är ju egentligen lögn.
Jag drog i en lögn iallfall och skrev kort och enkelt grattis på farsdag kram Isabelle.

Får se om han hör av sig när jag fyller år vilket är om tio dagar.
jaa nu ska jag fixa lite andra saker blandannat kika på lägenhet, måste bort ifrån det här huset.
Sen så ska jag försöka sova, skola imorgon juh.

Godnatt på er så hörs vi imorgon!
Ciao!..


            Jag och mina systersöner isomras (:


Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: tack så mycket :)

2008-11-10 @ 00:10:38
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: louise

åhå:D tackar så mkt:)

snajsig blogg du har:D

2008-11-10 @ 13:41:53
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0