Papi

Min pappa ringde mig för ett tag sen (:
Trots att han knappt funnits i mitt liv överhuvudtaget så blir jag alltid som ett litet barn när jag träffar honom eller när han ringer. Jag blir helt enkelt så jävla glad! .

Min syster fortsätter att ignorera mig.
Hoppas hon skäms över sitt beteende häromdan men det tror jag knappast.
Hon har ju somsagt fått ett "mammabeteende" och då kan man inte erkänna att man själv har gjort fel.
Har inte pratat med min syster sen hon åkte ifrån Gävle trots att jag är "hemma" här hos henne igen.
Menmen, det är skönt att slippa hennes röst om jag ska vara ärlig.
Hoppas jag hittar en lägenhet snart, hur svårt ska det vara?
Så jäkla många kan väl ändå inte vilja bo häruppe.. eller ?

jaja..
Nu ska jag dra igång någon film o sen så måste jag plugga lite.
Skriver mer senare.
Ciao!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0