Anklagad.

Ojoj idag har jag mycket jag vill blogga om känner jag.
Men börjar med min "kleptoman" till vän Tessie . (;


Det är såhär att hon sjunger i ett band i Sundsvall och när hon sist var där för cirka 3 veckor sen för att repa så försvann hennes laddare. Inget mer med det hon blev ju lite lack såklart men började ju inte anklaga någon över det.

Nu när det var dags att repa igen så har ingen hört av sig angående det, jovisst ena gitarristen men har snarare kommit med den ena bortförklaringen efter den andra.
Idag kom sanningen fram varför dom inte har repat..

Det är såhär att ena gitarristen Fredrik som har känt Tessie i typ sju år har anklagat henne att ha snott en laddare och tusen kronor!
Vilket är helt sjukt! I så många år som jag har kännt Tessie så har det ALDRIG försvunnit något av mig, det är min fd vän Malin som har vart kleptomanen.
Ännu sjukare är ju att idioten inte hade stake nog att säga det själv utan att en annan bandmedlem fick göra det.

Ingen annan förutom tessie blev anklagade trots att det var många fler än hon i lägenheten.
PLUS varför skulle hon sno en laddare när hennes egna försvann?
Sanningen i det hela är nog att lilla Fredrik själv spenderade denna tusenlapp på något hans flickvän inte skulle få reda på.
Kanske sprit, spel eller en billig hora med HIV? who knows..
Enda jag vet är att MIN Tessie aldrig skulle ta något som inte var hennes och definitivt inte av en vän.

Och hur en såkallad kompis och bandmedlem kan anklaga henne för det är ju sjukt.
Hon kommer inte repa med er längre och tur är väl det, har alltid tyckt att ni har hållt henne nere för att utvecklas.
Så ni kan ju hitta någon annan som INTE äns inärheten kommer lyckas göra det likabra som Tessie och så kan ju tessie vinka lite snyggt till er i teve sen när hon är känd och ni fortfarande står i eran jävla lokal i Sundsvall helt okända för världen! (;

Eran enda chans till fame var genom Tessie och nu har ni mist den chansen, to bad loooosers! (;


                           The star Tessie!




Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

Gumman då!.. så du skriver!.. tack för att du finns <3

2008-11-13 @ 14:28:24
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Ylva

:) Ja, bebisen är väntad i slutet av april, runt 28 april :) Lagomt innan sommaren :) Mysigt det :)

2008-11-13 @ 16:02:16
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0