I Gävle.

Då var man i Gävle och har hunnit med rätt mycket :P
Fått Picky inspelad på video när han ringer och skriker på sociala för att han fick ett brev hem angående alkoholmöten för hans natt i fyllehäkte haha. Lägger ut den sen när jag kommer hem :P

Har även hunnit shoppa en massa och idag var jag o Mikkis till Petras salong o hon klippte mig.
Som alltid blev jag supernöjd (:

Här är en bild på mig när Mikkis är bra sugen på att klippa mig haha. ^^
Den är "stulen" ifrån Kära Petris (:





Jag måste bara skriva om den fina kommentaren jag fick av en anonym person som skrev:

"Kul att titta in här. Du har verkligen rätt. Jag tycker du har många intressanta inlägg. Fortsätt med det här! snart hamnar du på första plats på bloggportalen! "

2008-10-29 @ 19:06:24


Det är riktigt roligt att få en sådan kommentar måste jag säga, så tack! Det värmde verkligen! (:

Nu ska jag börja packa ihop mina saker, Jag o Mikkis ska hem till henne.
Så skriver nog inget mer förän jag kommer hem från stockholm på söndag.
Så hoppas ni klarar er, men det tror jag haha (;
Ha en supertrevlig helg allesammans! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0