i sommar är det byebye Bergsjö!

Hejhopp!
Internet har vart cepe även idag därför jag inte bloggar förän nu..

Har precis snackat klart med Tessan i telefon och det fick mig att tänka på en massa..
Minns en bekant till mig som är typ 24år och har redan bott på så många ställen i världen.
Hon är en sådan jävla vilja och ett mod som jag bara skulle kunna drömma om då allt hon har gjort har hon gjort själv.
Vill ha lite av hennes glöd, beundrar henne enormt! ..

I sommar oavsett om jag inte pluggat upp alla betyg så är det byebye Bergsjö.
Det är en fin by, men det är inget för mig, jag gillar städer.. stora städer..
Då är det dags att gå vidare och flytta till ett ställe där jag verkligen trivs på.
Har ställt upp nog på min syster då tycker jag, så då är det dags att fokusera på mig själv.
Kommer självklart ha svårt att ta det steget att flytta till en främmande stad helt själv, men det är ett steg som jag är villig att ta.. Det är bara jag och enbart JAG som bestämmer vart och sätter gränserna. .
Stockholm, göteborg eller varför inte prova på ett år i Italien ? är något jag alltid velat.
Får se om man kanske stannar kvar när jag och Tessan åker utomlands nästa år haha.. (;
Hursomhelst så flyttar jag i sommar iaf, startar upp ett nytt liv på mina vilkor!


Göteborg?  

sthlm?      



Eller varför inte Italien?





Bilder lånade från Google.

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

Ahh men va roligt :) jag ska hålla tummarna gumman! :)

2008-10-17 @ 23:03:47
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0