Idioter!

Jag vaknade upp imorse med att jag fick ett samtal om att gavlegårdarna som jag hyrde min lägenhet av inte hittar mina nycklar som jag lämnade in i september och nu är jag debiterad på drygt 1.500:-
Jag blir så galet förbannad!

Varför skulle jag jag betala tåget för att åka från Hudiksvall till Gävle för att slippa bli debiterad för städningen.
Så jag stressar mig till Gavlegårdarnas kontor för att hämta nycklarna åker till lägenheten städar om den och lägger nycklarna i brevlådan utanför gavlegårdarnas entré som dom sa att jag skulle göra om dom hade hunnit stängt.
Nu påstår idioterna att jag inte gjorde det så det kokar lagomt i mig.
Varför skulle jag äns anstränga mig att åka till Gävle för att slippa kostnaden för att en städfirma skulle göra det om jag nu skulle behålla ett par nycklar som för mig är totalt värdelösa? IDIOTER!
Jag ska ALDRIG i hela mitt liv hyra en lägenhet via dom igen, never ever!

Jag har två vittnen att jag lämnade nycklarna!
Så påstår ni något annat så ah..
Jag vägrar betala ett öre till er och vill ni något annat så ses vi i rätten!





Läxa i livet hyr aldrig lägenhet av gavlegårdarna!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack detsamma! :D fin blogg :)

2008-10-23 @ 14:25:18
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Mikaela

aa verkligen :)

2008-10-23 @ 15:31:31
URL: http://mikaelagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0