kuk internet!

Hejhopp.
Internet har kukat sig hela dagen och inte vart ett skit på teve så är så sjuuuuukt jävla uttråkad.
O nu när väl internet funkar FÖRTILLFÄLLET -pepparpeppar ta i trä- haha, så är ingen rolig ute på msn eller så.
Iofs snackar med Milo iaf, så det är bra (:


Ni vet när man var små så byggde man typ med lego o sånt, inte jag ..
Jag byggde med medicinburkar och ölburkar, här är ett bevis på att jag fortfarande har det i mig..




Jag har blivit en piller-nisse..
o nu så är det slutbloggat för dagen.
hadegött allesammans!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hooollyy FUCK vad tabeletter du äter nu, de var inte dåligt!.. puss <3

2008-10-17 @ 08:43:27
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0