lalalaaah ännu en tråkig dag.

Hejhopps.
Dagen har vart riktigt seg, har inte gjort något annat än att slappa typ.
Tittat på två filmer..
Save the last dance, som jag redan har sett några gånger men kan alltid se den igen eftersom jag älskar dans :P
, såg även how she move som var okej, kanske inte direkt någon höjdare men den dög att kika på iaf.

Har även beställt ett par jeans från mouyo , köpte ju cosmopolitan häromdan så dom hade ett erbjudande att man fick 50% rabatt på ett par jeans som var rätt shyssta där, såklart man köpte dom (:

Yao, med det sagt så är det slutbloggat för dagen tror jag, har iaf inget vettigt att skriva. ;P
ska läsa klart min bok, inte många kapitler kvar nu o sen ska jag väl glo på en till film haha :p
Så har en bra kväll, godnatt så hörs vi imorgon alla trogna läsare .. haha ^^
Puss.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: chili

javisst, tyckte det va så klockrent:) Jo de é bra me mej, bara lite ont i halsen. Busat och haft mej med hunden.

2008-10-07 @ 22:43:02
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0