Lilla Mike..

åååh jag saknar mina vänner så mycket.
Just nu saknar mig Michael så jag blir tokig, tänker tillbaks på hur roligt vi alltid har haft.
När han bjöd med mig ner till Stockholm o vi gick o fika med Bobby (kändisfrisören) o allt bara var så sjukt kul.
ååh, lilla Mike vart har du tagit vägen? gömmer du dig med Björn i en grotta eller? haha.. KOM TILLBAKS! eller är det kanske jag som ska komma tillbaks? haha, får lov o ta telefon imorgon o slå dig en pling.. (:
känns som tusen år sen vi snackade sist. .



Nu är det typ nattinatti (;
Whitney vann topmodel och Oskyldigt dömd äger.
Min dag, nu är det sängen o en bok som gäller.
Puss o godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0