Loulou är grym!

Hejsansvejsan!
Åkte till Gävle idag och träffade Tessan.
Vi har bokat hotell tills stockholm nästa vecka och kikat runt i lite affärer.
Köpte en tröja och en klänning i all hast. Men klänningen ska jag verkligen lämna tillbaks då den verkligen försöker döda mina bröst haha. hur hemskt somhelst, klänningen är stor överallt bortsett vid brösten där den sitter slimmat, tog mig typ en kvart av få av mig den o började få panik.
Varför är det alltid så enkelt att få på sig någonting men inte av det?

Jaja, efter shopping-rundan så åkte vi hem til Tessan, keka lite gött och har kikat på idol.
Varför i helvete åkte LouLou ut för?
En liten emopojke som inte kan sjunga o en 16årig tjej som låter precis som alla andra o som ser ut och beter sig som femtio får stanna kvar, men inte en riktig soul-diva som verkligen har en egen unik stil och röst.
Blir så lack, hur tänker Sverige egentligen?!

ABBA är töntigt! Visst dom gjorde sin grej för typ hundra år sen men snälla är det någon som idag sitter på en fest och lyssnar på abba? den jävla festen skulle jag gå ifrån påengång jag kom isåfall.
Nee loulou är en stjärna, o e inte sverige redo för det så fuck them!

Allt från mig, hej!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Läs gärna mitt senaste inlägg om photoshoppade kändisar och om att man är bra som man är. Håller du med mig,. var gärna med och diskutera :). Kram

2008-10-25 @ 02:22:46
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0