mer Lars o sunda ideal till folket! (;

Roligt att det har börjat kommit igång med att folk kommenterar, fortsätt med de alla snyggon! (;


Nu är topmodel slut för säsongen så kan äntligen fokusera på Idol utan att behöva zappa imellan hela tiden hehe ;P
Whitney vann ju för er som missa det, vilket jag tycker är klockrent! ^^
På tiden att skönhets idealet ändras till något sundare, är trött på alla pinnsmala galgar som ramlar runt på catwalken pga att skorna väger mer än vad dom själva gör! (;

Go whitney! (;






Gillar nya idol-juryn, men gillade INTE deras kritik mot Lars..
Alltså jag är helt såld i honom! hans personlighet o hans sjuuuuuukt unika röst.
Nog bästa röst jag hört, ever! .
Im in löööööve! <3

yaao, mer än så har jag väl inte direkt ork till att skriva, nu ska jag lägga mig ner o fortsätta läsa, så boken blir utläst nångång så jag kan börja med nån av alla andra, haha... (:

Puss på er!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

håller med dig! klockrent att hon vann! och tragiskt med alex shulman, men han gör väl allt för att folk ska reagera så att han får uppmärksamhet..

2008-10-03 @ 08:06:55
URL: http://lindajm.blogg.se/
Postat av: Anna

tycker det va jättebra att hon vann för att bevisa att man inte måste va pinnsmal för att vara modell utan att man kan vara vacker oxå.

2008-10-04 @ 17:57:00
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0