Min helg yaao..

Hejsvejs.
Sorry för en dålig uppdatering, har vart i Gävle o tog iofs med mig laptopen men har inte orkat bloggat vart så mycket.
Men nu är jag "hemma" igen iaf så nu finns det inte direkt så mycket annat att göra haha ..

Jaa hm.. Kan försöka kortfattat beskriva min helg, rätt mycket som hände.

Åkte i fredags och mina kära trogna vapendragare Mikkis mötte mig på stan.
Vi kikade runt lite i affärer, och jag köpte lite nya underkläder och andra småprylar (:
Vi skulle egentligen har tagit det lugnt men då skickade Jussi ett sms att det var fest hos honom så vi handlade lite vin o så, drog hem till henne förfesta lite och gjorde oss ordning.
Min mamma ringde mig :O och var full och lika skum som vanligt.

Vi åkte till Jussi, var inte direkt så mycket folk där men var roligt endå.
Blev lite bråk och Jussi med psykiskt störd som typ alltid händer på fyllan och slog sönder någon ruta, varför har jag ingen aning angående.
Vi drog vidare till Picky med bussen typ vid 02.00 och hade efterfest där.
Jag var grymt full oh jaa känner man mig så vet man att då händer det misstag för mig.

Lördagen vaknade man upp till en babblande mikkis som var totalt speedad haha..
hur bakis somhelst åker vi till stan, kekar pizza o hem till henne.
Softar ett tag o gör oss ordning in till Gävle igen för att jag skulle träffa Mr A.
Ville vara ärlig om dagen innan att jag hamnade isäng med någon snubbe, han blev skitsnee som jag har typ 80% förståelse för.
Men jag har trött på att ha dåligt samvete så pallar inte, vi var inte tillsammans så det är inte otrohet direkt.
Drog därifrån för han försökte tiga mig till döds, så drog med mikkis till jackpot drack mer och åkte till Sandviken o softa, o vid tolv idag åkte jag till mikkis igen o softade där framtills typ 19.oo då vi tog bussen till stan, kekade o surrade massa skit.
Tog tåget hem och nu sitter jag här..
haha .. orkade ni läsa det här ? :P

MIN SVANSKOTA gör fortfarande SJUUUUKT ONT! .. hjäääälp! :O
Haha i fredags skickade jag massa hatiska sms till fäääckern J med, haha...
Jag är rätt klockren när jag sätter igång, sitter och bölar för idioten till att två sekunder senare bli grymt snee och be han fara o flyga haha, ett års ilska kom ur mig på två sms :P yeeej, lyckat. nu slipper man den idioten iaf.


nee usch, nu lockar sängen rejält, har knappt fått någon sömn i helgen..
Vi hörs mer imorgon allesammans!
Godnatt..




Jag och Mikkis för typ två år sen, vi är så sjukt heta. haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0