shoppingtur i Hudiksvall.

Så nu var man hemma igen då.
Tror jag tar tillbaks att regn är mysigt haha, eller ah det är iaf INTE mysigt när man står o väntar på bussen och det är som att stå i en dusch så man blir dyblöt :P ..

Hursomhelst så blev jag chockad över mig själv vilka framsteg jag har gjort, förr klarade jag knappt av att åka buss själv, isåfall skulle jag ha någon itelefon hela tiden men inte nu.. Nu tycker jag det är så sjukt skönt att bara vara ifred, gå runt o kika alldeles själv på affärer, utan stress o utan att anpassa sig till någon annan.
Gick tillomed till Jambo o tog en fika, helt själv.. haha skulle jag ALDRIG ha gjort förr, skulle ha tyckt det vrt så sjukt pinsamt men inte nu.
ååååh så härligt att slippa anpassa sig till andra, gillar mitt nya sätt. haha (:

Blev inte så värst mycket shoppande, iofs inte äns det jag var ute efter men ah..
Blev iaf en bok. "Modell sommar" skriven av fd supermodellen Paulina Porizkova.
En blus o ett par enkla vantar ifrån hm. (:

Förengångs skull har jag faktiskt knäppt kort på det, haha .. (:
Kass kvalite pga mobilkameran men ah en bild iaf :P





Fikan på Jambo kunde ha vart bättre iaf, bad om en chailatte o fick bara vanligt chaite som hon dessutom hade spillt ut på hela min bricka, menmen... gick o dricka :P




Jao det var d, nu kom syster hem så nu är det slut med det lugna . haha (:
Hörs senare..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: emmish

som faaan och ännu hetare i verkligheten!! =)

2008-10-02 @ 17:29:00
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/
Postat av: wallentinaa

alltid roligt med shopping! :D håller med dig om regn, de e musigt ibland men inte i alla tillfllen! ;p

2008-10-02 @ 18:17:13
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: frida

inte när det blir för mycket nej. jag tycker det är helt okej att pussas och kramas och sånt men det jag såg idag var helt för mycket... :)

2008-10-02 @ 18:17:18
URL: http://friidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0