Skit i idealen!!!!

Nu kommer jag låta rasistisk men jag skiter faktiskt i det!
har kikat runt på olika hemsidor efter någon snygg klänning och har kommit in på typ fyra ställen där det är "kineser" som står modeller. Jag skulle aldrig köpa en klänning därifrån då jag är typ 1,80cm lång o har former och hur lång är typ dom i genomsnitt 1,50 ? och inte nog med det så är deras one size o free size storlekar typ xs, small!
Fann inte en enda Medium. Blev så jävla lack!
Måste man seriöst vara superskinny för att hitta en shysst klänning eller?
Är det snyggt att vara ett vandrande skelett? inte enligt mig iallafall.
Fyfaan... Inte konstigt att folk drabbas av ätstörningar.

Jag däremot har lärt mig att älska min kurver, i fuckin löööve them!
Jag är KVINNA vilket betyder att jag ska ha en kvinnlig kropp och inte se ut som någon annan jävla sticka!
Rak ikroppen herregud, jag är väl ändå ingen kille.
Visst skulle jag inte ha något emot att gå ner några extra kilon MEN...
Jag gillar mina höfter, jag gillar min rumpa och  jag älskar varenda centimeter av mig själv!
Har ni något problem med det så FUCK OFF!
Spring iväg och skaffa er ett självförtroende. Skit i idealen om hur ANDRA tycker att ni ska vara och va förfan er själva!


upprepar, VAR ER SJÄLVA OCH SKIT I HUR ANDRA VILL ATT NI SKA VARA O SE UT!






Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

"Big girl you are beautiful" inte för att du är stor STOR nu men du vet vad jag menar. Love you <3

2008-10-23 @ 22:31:01
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Rocker Ragdoll

Håller med dig i inlägget till stor del...



Inte helt lätt för en vuxen man att hitta kläder heller för den delen. Blir också riktigt lack, desstuom är det aldrig magen som inte "får plats" utan över axlarna, så män som då "ska" vara "kraftfulla" men inte modet tillåter?



Dessutom så fort man kommer in i en vanlig klädbutik och frågar efter någon storlek som är MER än ESTRASMALL så säger de JÄMT att det inte tas in så mkt i större storlekar och det som kommer går fort.



Om något säljer bra och tydligen ALLTID är slutsålt varför tar man inte hem mer av de storlekarna då?

ExtraSmall storlekarna ligger ju alltid kvar, varför?

Kanske för att människor inte ser ut så?!?





Nej BIG is beutiful!!

2008-10-24 @ 21:49:12
URL: http://www.rockerragdoll.blogspot.com
Postat av: Lorei

Aaah YES! Jag ÄLSKAR former på en kvinna! Vem vill dejta ett vandrande skelett som ser ut som en outvecklad tonåring? (Förlåt alla nu som faktiskt ser ut så och som skulle VILJA ha mer former!!)



Jag håller med du, jag gillar mina former... och du vet: skrattgropar i låren tyder på ett lyckligt underliv! =)

2008-11-13 @ 17:57:20
URL: http://lorei.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0