Tessie <3

Min dag började verkligen skit med att min jävla syster kommer upp o gormar på mig när jag sover!
Blir så jävla arg, knappt sova något oså kommer hon o jiddrar... ILSKA! .

Tur så gick jag in på tessies blogg och hittade det här inlägget och blev genast på bättre humör, haha.
Tessie är en sån där äkta vän du vet, en som alltid ställer upp och finns där o stöttar no matter what!
När jag mår skit så vet tessie för det mesta iaf vad hon ska säga för att få mig att må bättre.
I just love her! <3
Jag räknar dagarna tills du kommer hem, i fuckin miss you ! <3



Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

Du är ju bara för underbar gumman.. ingen har nog skrivit så om mig förut! är så glad över att jag har dig i mitt liv med. Tack för att du finns och ställer upp på mig. Längtar tills ja kommer hem med.. <3

2008-10-13 @ 15:38:16
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

SV: Tack :)

2008-10-13 @ 23:15:30
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0