aldrig gavlegårdarna.

Första gången sen i måndags har jag orkat mig ut för att åka till sjukgymnasten..
Kommer hem till ett möte med ett otrevligt brev om att min flyttstädning inte var godkänd..


vi har varit och städbesiktigad lägenheten du hyrde av oss på Norrskensgatan 3 b
med lghnr 2623-4-2-11 och det var ej godkänt.

Du måste städa om bakom element, fönstren även mellan, lysknappar, skåpdörrar, spegel badrum.
Detta måste du åtgärda senast 080923 annars måste vi skicka dit en städfirma och debitera dig för kostnaden.

Fuckin idioti! .
Min kompis hjälpte mig med hela flyttstädning och han jobbar för den fuckin städfirma som dom anlitar!! ..
haha roligt det, anlitar honom att göra om det han redan har gjort. fuckin losers. blir så arg!
Var ingensomhelst fel på städningen, det här är rent påhitt bara för att dom gjorde fel och ringde o vråla på mig när någon skulle kika på lgh... FUCKYOU! .
Hände ju förfan sammasak för Yvonne, sa att hennes städning var fel o hon åkte dit för att göra om den, hon gjorde inte ett skit o ringde o sa att det var klart o då helt plötsligt godkände dom den.
Jag ska ska åka 13mil för att städa om den där jävla ghetto lgh sen så kan ni sätta er på varandra o slicka varandras anus!!! (;

trevligt inlägg va ? yesyes.. Årets läxa, hyr aldrig lägenhet genom gavlegårdarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0