Är du hel?

Du får mig att känna mig hel...
Är inte det ett rätt sjukt uttryck?
jag menar inte fan ser jag mig själv som en halv människa.

Tänker människor verkligen:
ååh men kolla där kommer Bella o hon är sååå halv, stackars människa måste hitta sig en karl stackarn så hon blir hel någongång..

Är någon som blir slagen av sin kille mer hel än vad jag som är singel är ?

sammasak med syskon..
Jag o mina syskon har olika pappor.
Ja då heter det så fint att vi är "halvsyskon" ..
haha blir alltid lika smått irriterad o road när någon kallar mina syskon för mina "halvsyskon"
Varför heter det så egentligen?
För enligt mig så ser faktiskt alla mina syskon rätt hela ut, dom har två armar, två ben, tio fingrar o tio tår, precis som alla andra..
Eller har jag missat något så en "hel" människa kanske har fler?
Tell me..

 Varför är mina syskon halva medans dina är hela?

Jaa lite sånt där flummigt tänkande medans jag väntar på att virusprogrammet ska granska klart datorn, vilket det precis gjorde.
Nu så ska jag krypa ner i sängen o läsa lite o försöka sova.

nattinatt.
/Isabelle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0